Ceasul zgâriat

Între mine și Sofia (trei ani și cinci luni):

– Mami, ți-am făcut o surpriză la grădi! (râzând satisfăcută)
– Ce anume, draga mea? (mirată și nerăbdătoare)
– Un desen frumos, uite! (scoate o foaie de hârtie cu desenul)
– Dar… Sofia, ce mi-ai făcut tu mie aici?! (ca să nu vadă că nu înțeleg „mesajul”)
– Mami, un ceas. Un ceas… zgâriat! 

ceasul

Am râs întruna. Apoi m-am gândit. Să fie vreun mesaj că n-am suficient timp pentru câte și-ar dori Sofia să facem împreună? Sper să primesc și un ceas fără zgârieturi cândva… 🙂 🙂

Lasă un răspuns

