Pauză de schimbat vise

mare_prinzator-de-vise-001
Sofia, aproape adormită, în timp ce tăticul ei o mângâia pe creștet, ca în fiecare seară. Lin, adoarme. Când tăticul dă să plece de lângă ea, fetița se ridică în capul oaselor, senină ca o dimineață de primăvară. Surprins, tăticul o întreabă:


– Ce e, draga mea, nu dormi?
– Nu. Am dormit, dar m-am trezit.
– Dar de ce te-ai trezit? N-ai dormit mult.

Cu o mină preocupată, Sofia explică:
– M-am trezit doar puțin, să-mi schimb visele. De aia m-am trezit.
Oare noi am putea? 🙂 🙂

Lasă un răspuns

